fredag 18 april 2008

underbara vår






å, vad ärligt med vår.. man blir så glad när de är fint väder ute.. tänk om de kunde vara sol jämt. önskar de kunde vara mer värme också.. idag ska william få spruta (återkommer om jag fällde en tår).. usch, tycker nålar och sånt på ett litet barn är SÅ otäckt.. men tur att sprutan ska göra lite nytta iaf.. undrar om han blir hänig efter sprutan? han ska få sprutan kl 15.00 och sen idag ska tobbe till tandläkaren också. de är full rulle idag.


finns mer bilder på http://triicana.bilddagboken.se/ om ni vill ha gästlösenordet så är de ganska enkelt! men fråga först.. hehe.. så ska de nog gå bra till slut.. =)

igår städade jag och plockade om i skafferiet och slängde en del gamla grejjer. tur var de bara någon förpackning. jag har blivit så kinkig när de gäller datum med.. men ja, om man har en grej ifrån 2007 så slänger jag den dirket. lika bra de kanske.. nej, nu ska ja sova vidare.. mina två pojkar sover i sängen.. så jag ska ner och mysa lite där nu..






Inga kommentarer: