fredag 18 april 2008

Williams första spruta

idag har vart en stressdag! vi sov ett tag in på morgonen. vid halv 11 väckte ja william för jag tyckte han skulle gå upp då. min son är värsta ungdomsbebisen *haha* klädde på honom. sen följde jag och wille med tobbe till tandläkaren. sen vidare till tobbes mormor och morfar. där fick vi mat och sen var de raka vägen till gåvan för att william skulle få sin första vaccination. ååh, vad ledsen jag vart när han fick stick i benet. han fällde krokodiltårar å gud var hemskt de var när han satt i mitt knä. kramade om honom hårt. nu vägen han 6520 g, 65cm lång och 41 runt huvudet. pojken växer otroligt fort! för varje vecka ändrar han utsende tycker jag.


sen åkte jag, tobbe och uffe till västerås och hämtade våran diskmaskin på media markt. in på biltema en snabbis också. sen raka vägen hemmåt.. vi diggade musik hela vägen. marie tog hand om william.. sen åkte vi en stund upp till hanna och chrille. cajsa hade laddat batterierna och var i full gång. william var lite kinig efter sprutan och vi gav honom alvedon, sen efter en vaggande hand så somnade han i cajsas vagn. sen efter den stunden var han pigg och när vi var hemma var leende på läpparna igen. så ca 5-6 timmar va han allt ledsen, trött och kinkig. å, vad jag tyckte synd om min lilla bebis då.. *krama hårt* jag älskar dig min lilla plutt. älskar dig!


nej, imorrn kommer nog tobbes faster med familj kan ja tänka mig.. ska bli kul:) hejdå!!!

Inga kommentarer: