fredag 30 maj 2008

Jobbat..

idag har jag jobbat. var hur pigg som helst imorse och försökte få upp tobbe ur sängen. men de gick inge vidare. tog flera minuter innan han var på bena. jag gick ned till wille där han låg i uffe och maries rum. han var vaken och glad. han låg och skratta och höll sin tulis och jag tog upp honom för att ge en massor med pussar och kramar. han var så gosig så. vid 5,20 satt vi i bilen in till uppsala och jag kom 5 minuter i 6. mötte mamma på vägen. hon hade nyligen avgått från hennes nattpass. då var de bara fortsätta. vi körde vidare och körde en liten batch till. jag har läst mycket instruktioner. vi uppdaterar oss väl och vi var på en snabbiskurs på morgonen med. de känndes bra när jag väl var där. ska jobba varje fredag än så länge.

igår var william hos fotografen. med oss var marie och jossan. å, så fina kort de blev. längtar redan tills bilderna kommer. han var så himla sött och log och skrattade hela tiden. första gången jag hade träffat janne och jag fastnade för hans bilder dirket. ruskigt duktig! efter fotografen gick vi till johanssons fik och tog en baguette som marie bjöd oss på. den var gigantiskt att vi lämnade en bit kvar. william som 1 timme på hela torsdagen och han var inge grinig den kvällen alls. riktigt duktig kille. på kvällen städade jag och marie upp lite snabbt i vårt hus så vi skulle slippa de när vi kom hem ikväll. de var skönt att vi gjorde de för jag hade inte pallat att göra de. hade nog med packning endå och massor tvätt som marie var snäll att tvätta och strök medans jag jobbade igäl mig på jobbet. men kul att träffa alla. saknade wille.

Hej!!!!!

Inga kommentarer: