onsdag 28 maj 2008

så var de över..


så SKÖNT.. ja då har man pluggat in en spiral mellan bena då. de var inte så bekvämt de inte, men inte så farligt som jag trodde de skulle vara. men fy så otcäkt de var när dom drog och grejja. vart lite yr efter men när jag väl stod på bena gick de bra. hanna och wille väntade i väntrummet medans jag var där inne. sen fick jag en broschy om de. har dock inte läst den ännu. sen åkte vi upp till hanna. där cajsa och vivi var. dom bakade för fullt. cajsa blir hela 2år nu på söndag. kommer bli så kul med hennes kalas. de skulle bli runt 30 grader hörde jag. så himla skönt. då kan man gå lättklädd. så himla mysigt ju! de visar sig vad de blir för väder. nyfiken.


idag har jag för övrigt kört lite bil - olagligt. men de var bara på våran lilla plätt. de går ju att vända osv. är ju en en stor plätt. men ska fixa körkortstillstånd som jag kan fylla i och skicka in. vill ju ha både tobbes och mina föräldrar som kör. då lär dom gå utbildning med mig på en körskola för mitt värdebevis är skriven långt innan jag ens tänkte övingsköra med hans föräldrar dvs långt innan jag träffa tobbe. men de beviset jag har nu går ut nästa år i sep tror jag. jag är skit sugen på köra bil. de var jag aldrig innan. jag har backat, svängt och donat med alla våra bilar idag. tobbe tyckte jag borde haft körkort för länge sen. haha, men så bra tyckte inte jag att jag är för kortet. men hyfsat bra. ingen kärringstopp iaf. men jag borde ta körkort nu. alla skulle bli så himla glada och stolta om jag tog den någon gång. nej, nu ska jag kila. hej!


Inga kommentarer: