måndag 30 juni 2008

De regnar..

jag är riktigt förbannad över mig själv att jag inte kan ta tag i träningen lika mycket som förr då jag var en riktigt sportfåne. jag levde för träningen och att få vara smal. för alltid kommer mitt hjärta banka för sport men ibland när man träffar nya människor, kärlek osv så har man bara inte så mycket tid och då tar en paus ifrån de hela. vilket jag har dragit ut på länge och är i mitt fall jättedumt. jag mår så dårligt varje gång jag tittar på något foto där jag är med på. usch, jag ska banta och gå neråt. har dragit ner på portionerna och tänker nyttigt. varje gång jag ska käka något så tänker jag. ungefär en näve käk, sen är de bra. men fy vad HUNRIG JAG ÄR!

idag ska jag till hanna och klippa mig. ska åka redan vid 13 tiden tror jag de blir. ska toppa lite. är sugen på färga håret. men de kanske jag får göra i uppsala sen? sen kommer jag vara där till tobbe hämtar mig. han ska också klippa sig idag. han har behövt klippa sig länge och de är bra att han gör de idag så han inte åker till Holland oklippt. i helgen ska jag vara ute i mormor och morfars sommarstuga i Vänge och sova där från torsdag till söndag. sen ville mamma och pappa åka till vansjö på söndag och gå på älgparken. hehe. nej, nu ringde tobbe och sa han skulle komma hem ifrån jobbet. tog ledig resten av dagen. ska iväg och packa. hej!

Inga kommentarer: