tisdag 24 juni 2008

En lång dag......

Ja idag gick vi upp kl 8 och var ute då för att åka buss till Uppsala.. Käkade frulle på Ahlbergs cafe.. Ruksigt goda mackor.. Men de är rena rånet.. Snuskigt dyrt.. William fick värma sin mat där också. Dock hade jag med mig varmt kokt vatten utifall.. Men dom har ju plikt att kunna värma. De gick bra. Kikade runt och ville ha hur mkt plagg som helst.. Köpte två ögonskuggor och lite från duka på tillgodokvitto... Sen åkte vi hem till Heby till Tobbes mormor och morfar.. Fick mat och slumrade till med William i hela 2 timmar tror jag.. Skönt och bra.. Hihi..

Har blivit extra trött men städsjuk av spiralen tror jag.. Kan slumra till om dagarna och ibland har jag ont i magen och inbillning av yrsel tror jag?? Men jag vet inte. Ska avvakta och se vad de är som spökar i kroppen.. ANnars ska ja ringa barnmorskan igen.. Har tvättat upp alla kläder, filtar osv nrä vi var hos Jessica och Stefan.. Dom har ju djur och Tobbe nös när vi sågs.. Så jag var tvungen att lägga i maskinen och få de rent.. Han la sig sent med.. Undrar hur han är imorrn.. Förhoppningsvis bra.. Synd att jag inte fick träffa mina föräldrar heller.. Men jag längtas tills vi ses.. Frågan är bara när??


Vi har planer på en altan.. När vet vi inte.. Men nästa år tippar vi på.. Inglasad ska den också vara.. Vi har en framtidsplan.. Massor emd saker vi ska göra.. Och i höst ska vi försöka göra i ordning Williams rum för då ska han ev kanske få sova själv.. Man vaknar så lätt annars av ett minsta pip.. Men hur ska jag någonsin kunna lämna honom i ett rum själv?? Hur läskigt som helst tycker jag.. Men vi får se hur jag tänker och tycker då.. Vi ska iaf.... Ellert vad jag vill.. Tapesera och lägga nytt golv.. Önskar mig en till hylla och lådor, boxar (ikea) till William.. KANSKE KAN BLI EN JULKLAPP i vinter??? =)


Nej, nu ska ja snart hänga tvätten och stänga av diskmaskinen.. Sen ska ja sova..


Inga kommentarer: