måndag 30 juni 2008

nyklippt


idag har Hanna klippt mig. jag sa jag hade tröttnat för tillfället för att vara lånhårig och de var trasligt och jobbigt att borsta de. så hon tog av en decimeter. skönt de. jag ville testa en ny frisyr också så Hanna rekomenderade men sen ville jag nog inte endå. Jag vågar inte prova nya grejjer. Är så rädd att man ska sitta gråta över spillt hår. Haha. Mitt nurvarande hår är ned till axlarna.. typ.


Vi käkade makaronipuddig hemma hos dom. Hade huvudvärk och sen kom åskan. Känner på mig när de ska bli sånt. Hoppas på bra väder nu i helgen då vi ska vara hos mormor och morfars sommarstuga. Vill verkligen vara utomhus och bara njuta. Ska vara därifrån tors-sön. Nästa vecka har ju Tobbe semester. Hur länge vet jag dock inte. Vi får se hur de blir. Tobbe ska iväg till Holland nu i helgen med. De blir nog bra de. Hehe.

Tagit fina kort på William idag med. Han låg uppe i hallen på övervåningen och bara njöt. Pillade på mattan den sötungen. Sen har han varit lite orolig. Bajsat orangetbrunt. Tror de kan vara för mangon och morotspurén eller?! Han verkar iaf må bra nu. Sovit 1 timme tror jag nog bestämt.

Imorgon hoppas jag på fint väder. Ska iväg till Jossan på kvällen. Hon fyller ju år. Sen har Tobias, hennes sambo fyllt i fredags. Då ska vi på kalas. De ska bli kul. Nej, ska kila nu.. Skriver mer senare..



Inga kommentarer: