söndag 1 juni 2008

uppsala o kalas

japp, igår var vi upp tidgit (iaf jag, jag duschade och slog på datorn. tobbe var trött så han sov en timme till, william med. runt 10,30 åkte vi mot vänge för att lämna av våran lilla skrutt hos mina morföräldrar och föräldrar som var på besök där. sen åkte vi vidare mot uppsala. in på ikea. jag köpte en jättefin vit lampa som är rund med blommönster på. dom andra färgerna var inte så fina. sen köpte jag en bokhylla till william och två blåa backar för att ha williams saker i. vidare mot bauhaus där vi tog jättefina svart tapeter med blommer på. sen köpte vi helvita tapeter. lite osäker om de kommer passa. men de va öppet köp om vi skulle ångra oss. sen gick jag in på plantagen och tobbe tog jula. sen tog vi och käkade två chease och mc flurry ivar. man var ju inte så sugen på mat typ. fick mat hos mina morföräldrar med. kött, sås och potatis med sallad och hemmagjord mangodressing. vid kvällningen så åkte vi hem och wille sov nog i bilen tror jag. hemma käkade jag saltade och rostade solrosfrön. i love it. och kikade på film.

nej, sova nu.. skreiver mer imorrn.. puss

Inga kommentarer: