fredag 25 juli 2008

...

Hallå.. Har legat ute och stekt i solen.. Varit snuskigt varmt.. Usch, jobbigt för William.. Han har fällt några tårar.. Hm, han somnade dock 20,30 idag.. Hopps han sover hela natten.. Den natten inatt var de dårligt.. Vi alla svettades.. Var för varmt.. Jag har skallverk också.. Har käkat upp alla fem bananer.. Hm... Jaja.. Är så jävla dårlig på att träna.. Får ingen tid..Tobbe jobbar jämt och jag gråter över hur jajg ser ut.. Hm..




















IMorgon ska jag vara med Emma.. Vi ska på Sala festivalen. Tobbe ska jobba och William ska vara hos Marie och Uffe.. Jag har faktiskt aldrig varit på Sala festivalen. Vet inte ens vad jag gjorde året där på och innan? Eller jag kanske bara inte hade tid eller lust.. Usch, vilkien skallverk jag har.. Skulle behöva massor med vatten.. Eller en stor fläkt.. De är för varmt för mig, varmare för William. STackarn!!!!


1 kommentar:

L I N D A sa...

Jag känner igen mig. Jag gråter var och varannan dag hur jag ser ut. Vill komma i mina gamla byxor som satt tait då men nu får jag inte ens upp dem över höfterna... jag vill så gärna gå ner mina 5 kg så jag ser ut som förrut:S Men det är så himla svårt... ska gå med i en viktklubb...