onsdag 30 juli 2008

Classic Car Week i Rättvik..

Hallå! Har varit två dagar i Rättvik för att hälsa på och umgås med mamma och pappa och för att vila upp sig ifrån huset ett tag. Vi bodde på Siljansborg. Riktigt skönt. Han med massor med roliga saker under denna tid. Finns bilder på http://triicana.bilddagboken.se/ under dagarna 28-30/7.. Har shoppat och gjort en massor med saker. William tackor för sina kläder han fick av mormor och morfar. Har ätit gott och gjort roliga saker som sagt. Imorse vakande William 9 ungefär. Så vi fick en reäl sovmorgon. Han somnade igår vid 21,30 tiden. Duktiga killen. Imorgon ska vi ev till Sala för att Tobbe ska ta ner Jossans och Tobbes häck. Vi får se hur de blir. Jag hoppas de blir sol för då ska jag ta en sväng ner på stan och kika. Ta en promenad. Så mysigt att ut och gå. Behöver ut och röra på fläsket. Hatar verkligen att spegla mig själv. Skulle göra vad som helst för att få min kropp fin igen. Nej, nu ska jag inte deppa. Ska ta och vila en stund..

Love Jannice

Inga kommentarer: