tisdag 22 juli 2008

Handla snart..

Hallå!!!! Ska iväg och handla mat samt fika till ikväll.. Vi ska få Tobbes faster, hennes man och deras barn på besök.. Så vi ska bjuda på fika. Sen ska vi köpa käk.. Jag måste betala räkningar.. Får låna ifrån mitt sparkonto tror jag.. De räcker inte =( Dumt.. Nästa gång måste ja notera mina köp och vad alla pengar går till. Å, jag ska betala tillbaka varenda öre till mig själv också.. Funderar på maila (om jag får barnvakt) till chefen/ard.ledaren och fråga om jag får ta lite mera pass bara i augusti.. Köpte ju grejjer till William också.. BLÄÄÄ vad dyrt de kan vara..!!!

Jag uppdaterar bloggen flera gånger om dagen så håll utsikt.. Sen bilddagboken.se men där behövs de gästlösenord om ni inte är medlem I think.. Puss och Hej. Ut och bränna i solen.. De förtjänar man efter att fått städa hela morgoen..


Inga kommentarer: