tisdag 1 juli 2008

Huvudvärk..

Hej, Hallå!!!
Har haft ont i huvudet sen förra onsdagen nu.. Inte jätte ont och inte hela tiden. Har kommit fram och tillbaka och verkligen varje dag. Sen är de nog mest för att jag har sprial och jag blöder en del kanske? Men endå, de börjar bli läskigt.. Hm, varför ska ja ha huvudvärk så jäklans mkt? Jag vill att de ska gå över och blöda mindre. Typiskt!!!! Om de inte blir bättre inom en vecka ska ja nog uppsöka en läkare tror jag. Jag har heller inte tagit någon alvedon eller något liknande. men jag unviker verkligen sånt om de inte bankar disco för hårt i skallen.. Men vi får se.. Hoppas de går över för de är jobbigt.. Jobbigare när man ska ta hand om William med..


Idag har jag inte gjort så mycket. Har skvivt i Williams bok. Skrivit i en massor som jag har glömt eller inte haft tid med.. Så de gjorde jag nu.. Har klistrat in en massor med bilder med. Skulle vilja framkalla en massor bilder på honom. Men de får jag lugna mig med tills jag har mer pengar. Spar ju en massor till körkort, till Wille, grejjer som ja vill ha osv. Konstigt också att vi inte har fått någon post sen denna måndagen. Vi som alltid får post i brevlådan. Inte ens någon reklam. Helt sjukt. Hehe. Kollade in en sida på internet:http://www.silverfox-design.se/ massor med fina bröllopsklännigar osv.. åååååh, så fint!!! Men jag ska nog inte gifta mig alls.. Haha.. Nej, ska kila nu. Ikväll blir de kalas hos Jossan och Tobbe i Sala.. Bye bye!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kolla in den här sidan från USA när det gäller klänningar, riktigt snygga och billiga. Brudklänningar/balklänningar mm
http://www.keepmeinstitches.biz/

Kramar//Monica C