torsdag 3 juli 2008

lill skrutten <3


William somnade nyligen.. han var trött, men kunde inte somna.. stackarn.. ja la honom på skötbordet på mage för att lufta rumpan och sen lekte han med skallran.. då slog han i kanten över ögat.. å, de är rött.. ringde panik och gråtandes till tobbe.. sen ringde jag till min mamma.. förlåt om jag väckte dig =) men william verkar må bra nu.. när man pillar på de gör de inget ont, inte vad han visar.. men ska hålla ett extra öga på hans öga.. mammas lilla skrutt.. han är så snabb så..


han somnade nyligen.. stackarn han va så trött. får se när han kommer vakna.. blir väl runt 16 tiden tippar jag på.. ikväll ska ja göra mat.. om den omtalade kykligen som jag har gjort efter mamma. alla gillar verkligen den maten.. ruskigt kul att höra och att skvallra vidare de till mamma, hon som uppfann den eller nått =) hihi.. jag brukar ha i brocoli med.. nej, nu fick ja ont i magen.. imorrn ska ja jobba.. sova i vänge till söndag från och med idag.. wiiiiiie.. tobbe ska åka till Holland på sensation.. hihi, han ville ha med mig. men ja ville inte.. kanske nästa år.. beror på.. men jaja, vet inte ännu.. vi får se. ta en dag i taget..

p.s har inga nya bilder på honom. men de kommer väl nu när ja är i vänge antar jag:)

Inga kommentarer: