tisdag 22 juli 2008

Sova nu kanske då..

GOD KVÄLL!!!!!!

åh, jag är så arg.. Skulle kasta ut en hel bok om mina känslor. riktigt arg, mest irreterad. allt går inte som man vill eller har tänkt ibland. man vill ha mer osv. hm, både på fredagen och lördagen kommer skita sig för mig verkar de som. jag som skulle träffa carro ena och emma enda dagen. men vi får se hur de blir nu i helgen. jag hoppas de löser sig för jag vill verkligen träffa dom. var flera veckor sen. är irreterad mycket. ibland känner man sig värdelös bara för man bråkar lite.. hm, de känns inte riktigt rätt i skallen heller. man tömmer alla dumma ord.. hm.. ja, jag fick en tår faktiskt. vore så tacksam om någon kunde fråga mig vad jag ville också och inte bara tänka på "denna person".. saknar hem dit jag egentligen hör hemma :(




















vart i västerås idag. först var vi i sala sen i västerås. kikade på mio. hittade en as fin vas jag vill ha när vardagsrtummet blir färdig. tror jag ska köpa den sen. men den var dyr. har en till sak jag önskar mig på min önskelista MAMMA.. jajg vill ha en korg som man kan lägga i tidningar osv (kan visa sen. finns på mio iaf). kommer blir sjukt kul att renovera och inreda en massor. ska ta och städa ur kattvindarna ett tag så kan man sälja grejjer på loppis osv. hehe. har hur mycket skit som helst där uppe. massor som vi inte ens anväder. man undrar ibland "varför köpte jag ens de".. Haha.Men man är efterklok alltså.. Hm.. Jajajajajajaja.. Wille somna sent ikväll. Han har en del perioder som han somar sent på osv.. men de e bra att han sover hela nätter iaf=)



Dagen matintag: Kräm och mjölk till frulle, ramana soppa, en chokladboll, en sallad till kvällsmat, kakor på kvällen. usch, får blir bättre imorgon. måste ut och röra på mig imorrn med. ryktas om att de skulle bli sol då ska jag ut och bränna iaf.. underbart om de blir sol. årets sommar har saknat en massor med sol. de har kommit i perioder. för de mesta har vi bara haft de blåsigt och kallt.. var btw och fick färgprover till hus målning som ska ske nästa år. vi ska ev börja med garaget detta år och se hur de blir. men vi får se om vi har lust och tid. måste fixa lite annat ute.. tänkte byta tak och måla huset nästa år iaf.. =) hihi.. de vart as fina prover.. vi fick hem och måla idag.. super nöjd.. dock tycker jag att den ljusa färgen påminner mest om vitt fast jag nu kan tänka mig beiget.. så vi får se hur de ser ut och hur vi kommer göra med denna sak...


1 kommentar:

L I N D A sa...

ja det spelar ingen roll vilken dag för mig. Om inte du kan ta dej någonstans så jag vi komma till dig. :D Kram