lördag 19 juli 2008

Östermalm, Tittut..

Ååååh, skulle kunna bo där.. Hur underbart som helst.. Massor med butiker.. Gucci bla. Var idag på tittut med Syrran och Stefan. Innan de var jag in på en barnaffär. En kille med långt bakåt slickat, hade bmw på gatan hann före mig i kön. Trodde jag aldrig skulle komma fram. Stod i kön minst 10 min. Killen kunde inte bestämma sig. Han skulle köpa tills hans systerdotter eller vad de var. Han kunde inte bestämma sig vad han skulle ge henne för gosedjur. Han kände på alla djuren i hyllan bakom disken. Sen bestämde han sig för ett så ändrade han sig, och sen bestämde han igen. När hon hade slagit in i present och halva snören sa han "jag ändrade mig igen". Jag tänkte "JÄÄÄÄÄÄÄÄVLA STOCKHOLMARE".. För övrigt är Sthlm underbart.. Hon bad om ursäkt att de tog en sån tid eftersom hon såg jag stog och suckade.. För övrigt köpte jag bokstäver med Williams namn som han ska ha på dörrn. De var clowner på, vilket jag hatar. Jag hatar clowner. Men dom såg inte läskiga ut heller. Så de var ju skönt de. Sprang och köpte en ögonskugga på makeup store sen.. dust vart de =) så fin så..

Vi gick hela vägen så vi vandrade ca 4km fram och tillbaka.. Skön promenad. Syrran var nervös när vi gick till tittut. Nu vet vi könet iaf. Så kul!!! Skit nyfiket var de och jättelik William på munnen så bebben mun kommer ifrån vår släkt. Kanske näsan med om vi tänker efter.. Hihi.. Kom hem vid 18 tiden hos mamma och pappa. Vi alla käkade tacos. Jag har syndat igen. Jävlar! På måndag blir de skärpning igen. Då blir de allevo soppor och sallad och massor med vatten. Sen en massor med promenader, plattan, cykeln osv.. Nej, nu blir de TV. PUSS

Inga kommentarer: