måndag 18 augusti 2008

bustrollet

wiliam somnade för en stund sen. han har blivit så uppspelt på kvällarna när han ska sova. han brukar alltid få ligga och mysa mellan mig och tobbe på kvällarna och efter vällingen brukar han somna till. då ska jag gå med honom till hans rum. vips så är han vaken igen. tänk så fort de går. han är lika vild som jag var när jag var liten. hm,ja vad ska man göra åt saken. man får börja om från börja.. bustrollet.

imorgon kommer nog mina föräldrar för att hämta mig. har dock inte hört något om de. men jag antar att dom kommer. måste packa en massor imorgon också. skulle behöva åka till janne storm och hämta fotot på william som tobbes o mina föräldrar ska ha. vet inte om jag hinner. ska dock kolla om jag kan åka buss in med william. annars tänkte jag att jag kunde ev ringa någon eller om mamma o pappa kommer i skaplig tid. vi får se.

försöker kika lite på kryssningar. skulle vara kul för mig och tobbe att koppla av lite vi själva. vi hinner aldrig umgås. kanske därför vi har varit lite trötta på varandra. kommer inte ihåg en en gång vi umgicks helt själva:( de är lite trist. kanske därför jag tappar stinget och tycker att allt är så drygt?? men om jag inte hittar någon kryssning kanske vi bara behöver göra något. tänkte jag skulle nyttja av rabattkupongen jag fick av mamma:) love jannice

1 kommentar:

L I N D A sa...

Det är samma här.. Petter å jag umgås aldrig själva bara vi 2 man måste få göra det ibland... Jo jag tänkte på... fick papper igår om allt som kommer börja 1 sep... om du vill ja ska skriva upp det.. jag ska gå på vattengympa mån och step up torsd:D