onsdag 27 augusti 2008

Fixar och donar

Hallå! William somnade för en stund sen men jag antar att han kommer vakna vilken sekund som helst. Han sover bättre på nätterna än på dagarna. Blir småpass nu bara. Vi har kollat på "Vi på saltkråkan". Varje gång William hörde Skrållan lätt,tjöt han av glädje. Funderar på ta en promenad fram och tillbaka till Morgongåva. Ska in på Karlssons och kolla hur mycket platsbackarna kostar som vi ska ha på kattvinden. Är så rädd att saker och ting ska gå sönder ju.

Usch, jag känner att jag skulle behöva lite sällskap. Hur drygt som helst att gå här hemma och inte ha någon att prata med,umgås med eller något. Visst jag har ju William. Men hur mycket förstår han av vad jag säger då? Hihi,han är hur söt som helst min lilla skrutt. Han är så söt när han gör pussläten=) Mammas lilla älskling. Nej,nu vill jag till coh göra något. Är rastlös. De tråkigaste är att när de finns något att göra då har man aldrig tid heller.. Sugen på träningspass. Börjar nog nu på måndag verkar de som.. Hoppas Tobbe kommer ihåg mig att ja ska dit bara..

Om några dag kommer sex and the city boxern hem. Jag kommer frossa i godheten. Håller på planerart lite hur badrummet ska se ut i höst. Vi ska nämligen göra om de. De har ju en läcka eller något i badrummet som ska fixas snarast. Då måste vi fixa badrummet när vi ändå är igång. Jag vill ha tvättstugan längst in med dusch osv. Men jag ska alltid vara så omständig och ha allt så komplicerat. Visst de går att flytta på saker och ting. Men orkar vi de? Men iaf Emma skulle hjälpa oss med de. Hon håller ju på med de varje dag så de blir nog bra. Tapsering i vardagsrummet ska nog också ske nu i vinter tror jag. Jag längtar tills jag får inreda. I love it! Nej,ska väl kila lite nu och se om lilleman ligger och sover eller om han gör något bus? Love Jannice

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej..
då är du inte ensam.. jag kanske kan komma till dej någon dag då..
:D för jag känner mig också ensam.. eller så kommer du hit.. de spelar ingen roll.. När kan du???

Pusss