måndag 11 augusti 2008




idag har jag städat hela huset. alla rummen. skrubba toaletten och golven uppe. torka handfaten och toasitsen. hatar att städa badrummen. dom är alltid så äckliga även om sitsen inte är snuskiga och äckliga. men hatar alltid att städa badrummet. en liten fobi jag har. men de är gjort som tur är och skönt är de. tvättat tre tvättar,svabba golv,skaka mattor,strykt,gjort mat,plocka grejjer,torka bänkar osv. de är mycket att göra i ett hus. men fint blir de. längtar som sjutton tills nytt kök (någon gång). nytt badrum och en altan. framtidens planer. kanske man ska då trivas,förhoppningsvis när man gör till sitt eget ju.

dom ringde ifrån jobbet. ska jobba imorgon eftermiddag från kl 14,00 och ska gå vid 19 tiden så kommer jag hem vid 21 i morgongåva. öite tråkigt att åka buss ifrån jobbet. blä! mamma ska vara barnvakt i några timmar. sen kommer marie och uffe upp de sista timmarna när både jag och tobbe jobbar sent. tobbe ska vara i rosersberg imorgon hela dagen. sen ons-fre ska han vara i trosa och jobba. själv ska jag jobba fre,har inte bestämt mig ännu för dom andra dagarna. tackar nog nej. svårt med barnvakt. men de är kris på jobbet. vi får se helt enkelt. på lördag ev ska vi till emma. då är de karnevalen. men vi ska nog bara hålla oss inomhus och umgås lite granna. vi får se vad som händer. ska kila nu och bada william. love jannice

Inga kommentarer: