söndag 10 augusti 2008

Kalas






Ja,då har vi firat Tobbes mamma,Marie. Hon blev 47år idag. Vi åt massor med fika och mat. Vart tacos och tårta osv. Jätte trevligt. Sen så lekte jag med William och Cajsa en massor. Har sovit hos Uffe och Marie sen i torsdags fredags eftersom Tobbe har jobbat och då fick jag sova där. Jobbade en stund i fredags. Men redan 7,40 sa dom att jag ev skulle få åka hem. 10 lämnade jag jobbet pga brist på jobb. Ovanligt men sant. Så denna helg var varit en mjukstart. Imorgon kommer Vivianne upp till mig och ska hjälpa mig med William. Jag ska städa en massor och hinner inte emd så mycket om jag ska göra allt samtidigt. Sen måste jag göra mat,tvätta,städa,damsuga,torka golv osv. På tisdag kommer mamma på dagen, på kvällen kommer pappa. Ska bli skojigt. Jag känner mig snart taggad för att börja måla hallen. Sen vill jag köpa en jättefin tapet ifrån colorama. Mycket rusta kvar är de. Måla huset,bygga altan,måla hall,tapesera,lägga golv,tapet i kök och golv, vardagsrumet blir tapet och djup inredning,bygga staket. Jag tror jag kanske kommer trivas här om vi får de som vi vill ha de. Jag hoppas de iaf. Love Jannice

Inga kommentarer: