måndag 11 augusti 2008

Lilla skrutten..



..är,eller påbörjan på bli sjuk. vaknade nyligen alltså 23,40 och grät som bara den. jag tog upp honom och spydde rätt ut en stor klum slem typ. jag tror han har ont i halsen med. snuvig är han med. hoppas de blir bättre. han sov lite dårligt igår natt med. eller ville inte somna då. sen sov han iaf hela natten. sov jätte bra pass på dagen. trött och sjuk stackanr. hoppas han blir piggare imorgon. men jag anar att förskylning är på ingång. nu ska vi krypa ner i sängen. william får sova mellan oss inatt. stackars tobbe ska upp och jobba och jag med. men nu har jag ingen lust eftersom william är lite dårlig. men vi får se. kaos på jobbet iaf. dom har kommit igång med fyllningen iaf. tur de. här ska de skramla i plånboken... nattinatt. love jannice

1 kommentar:

L I N D A sa...

De är synd om de när de är sjuka.. Peppar peppar så har inte Wilmer vart sjuk på flera månader... men de kommer väl när de börjar på dagis...