måndag 25 augusti 2008

Lovely!

Hallå!!! vilken lovely dag alltså. så himla underbart väder. känns som sommar igen,men sanningen närmar sig höst och vinter delen nu tyvärr,ska nog satsa på utlandsresa nästa år om pengar och tid finns,annars är de ju trevligt att bara vara hemma också iofs. men de e värmen som lockar. vill till USA,Cypern eller något. det vart Taco idag. Åt två tacotubs med köttfärs,gurka,tomat,lök & ost. mums vad gott de
är. Tobbe jobbar fortfarande i sthlm så han har att åka en bit. Måste köpa present tills lördag. Imorgon ska jag in och klippa mig och färga mig på studio figaro. http://studiofigaro.com de är en riktigt bra hårsalong tycker jag. tipsade min tvillingsyrra och nu går hon också där. ska göra en premiär på ragdolls någon dag också. får se om de kanske blir nästa gång jag ska till frisören då.

ska imorgon in och köpa den blåa ögonskuggan jag ville ha i söndags när jag var in till stan. jag hoppas att de funkar för jag vill verkligen. efter detta ska jag spara pengar igen. jag måste vänta tills att shoppa tills nästa månad (om jag ska handla något),men förhoppningsvis så är de nog ganska lungt. ska ev om jag kan och orkar kolla om jag kan jobba nästa vecka med. tror de blir middag nästa helg som kommer med emelie,thom,jessica och stefan med. denna helg blir de släkt träff i knutby. de ska bli trevligt. hoppas på sol!

nu ska jag fixa i ordning mig inför imorgon. ska ta en dusch,platta håret och tvätta flera tvättar tills imorgon som jajg ska hänga. imorgon kommer tobbes mormor och är barnvakt till skrutten. blev lite dumt att ta med honom in till stan annars när jag ska färga och dona. då kanske han blir hunirg osv mitt i smeten. jag älskar honom så mycket. så snäll,men busig liten kille. han tar tag i soffbordet och ställer sig upp. de står inte på när han går snart. spännande,spännande =)

Love Jannice

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej..

Jaa visst verkar de trevligt på masegården vid rättvik..
Jaa hopas du lägger ut nån bild sen hur du ser ut efter frisörbesöket..

Kram syrran jessi