fredag 22 augusti 2008

Mamma mia & jobb

sorry om jag har varit dårlig på att blogga de senaste dagarna. har knappt vart inne ju. har jobbat denna vecka. riktigt skönt faktiskt även om jag kände mig lite kraslig en dag av tre. vart inget gratisgymma heller. tiden räckte inte till. men vi funderade på gymma nästa vecka ev. hoppas de blir av bara. jag vill. hm,vad ska jag skriva? har sovit hos mamma och pappa också. mamma tog hand om william och så fick jag jobba. konstigt att jag ska vakna 15 min innan klockan ska ringa. lite drygt. hos mormor sov jag tills klockan ringde iaf. morfar envisade med att skjusa mig fast de bara var 20min gånavtsånd. tack! japp,var på mamma mia i torsdags med syrrorna,mamma,mormor och mammas faster. den var riktigt bra. jag trodde inte den skulle vara så bra. men den var jättebra faktiskt. hela filmen var riktigt fin. jag rös,så fin var den. imorgon vette tusan vad vi ska göra. tobbe gav förslag av att åka till sthlm och kolla i affärer,men de blir litr klurigt med william då tror jag. vi får se. kanske får boka in de senare tillfälle. roligare att åka när man känner sig rik också,även om man inte köper något. nej,nu ska jag ner och kolla på TV. william somnade strax innan 20.00 och jag hoppas han sover sitt 12 timmars pass. marie (tobbes mamma) berättade att han somnade 21,30-8.00 utan att vakna i mellan. han sov jättebra när mamma också hade honom:) skönt för dom med. nej,kila. love jannice

1 kommentar:

Anonym sa...

hej hej..
Jag längtar redan tills jag får träffa wille igen.. Han är ju för go.. Mosters lilla älskling..

Ja visst va bion rolig o bra, och kul att alla kunde hänge med också..
Vi ses..
Puss din syster Jessica