söndag 24 augusti 2008

massor som man vill göra..

hm,vart sugen på åka in till Uppsala idag och kika i barnens hus,babyland,nallens,plantagen osv. men jag tror jag får ta de en annan dag. nästa löning kanske,på söndag. på lördag ska vi till Knutby på släktträff iaf. mysigt! hoppas på fint väder bara. idag ska jag inviga mina snygga kläder jag fick av Tobbe igår. William fick jeans,tröja och mössa. funderar på åka till karlssons och köpa backar man lägger på vinden så inga råttor kommer in där. de är så bra. måste köpa en till williams urväxta kläder också. vi får se om vi får tid till de. funderar på ta en lång promenad här hemma med. men de är så mycket att göra en så länge. vi skulle behöva klippa gräset. haha,jag vet inte hur länge de har varit oklippt =/ tur att vi har sol iaf,då blir man gladare iaf jag. hm,kollar lite på internet och surfar osv. har bestämt mig att så lika mkt jag vill gå ner i vikt ska jag spara pengar. hoppas jag kan hålla de. vad tror ni? haha. nej,nu ska jag göra annat. love jannice

2 kommentarer:

L I N D A sa...

Vart ligger nallens?

Anonym sa...

joo visst kan du de.. hehe.. alla kan gå ner i vikt.. bara motionera o äta sunt..
puss jessica