torsdag 7 augusti 2008

ny dag,nya tag

japp, idag blir de jobba. ska åka med 11 bussen redan för jag ska in och kika på lite grejjer först. sen blir de till jobbet. kommer jobba från 14-22 ungefär. hade fel igår. trodde jag jobbade till 20. men de var ju tur att mamsen påminde henne. sen sover jag nog i Knutby. blir jobbigt att pendla till gåvan och sen tillbaka. känns som man missar massor emd tid.. vilket man gör också. på fredagen jobbar jag 6-14 så de är skönt att åka hem tidigare liksom.. hehe.. raka vägen hem. skönt! sen i helgen ska jag inte göra så mkt mer än att hälsa på pappa som fyllde förra helgen. men nu visar de sig att tobbe ska jobba på lördag. men de ska lösas på ett och annat sätt.. nej, kila nu. love jannice
haha posa måste man ju göra oxå.. detta togs den 2/8

Inga kommentarer: