måndag 18 augusti 2008

ny vecka..

jaha,då var de ny vecka idag då. tänk vad dagarna bara rusar förbi. idag är de step-up i heby. men jag tror inte någon kan passa william idag. tobbe jobbar i sthlm hela veckan så de blir svårt för honom att ta hand om william. synd att man inte bodde i heby. då kunde man ta promenader med vänner där ifrån och lättare att få barnvakt tror jag osv. men jag får börja 1 sept på step-up:en annars. då ska jag satsa. vill börja gymma också. då rasar nog kilorna fort. ska kolla upp priser osv på en del gym.

ons-fre jobbar jag morgon. skönt att jobba lite med tanke på att jag ska börja på step-up och sen gymma. sen så är de lite andra saker som man ska utreda också. men skönt med löning. måste spara en massor med. hoppas de blir en rolig summa man får. ska.nu vaknade william. nu ska ja till och göra korv och makaroner. love

1 kommentar:

Anonym sa...

åh va synd att jag inte kunde hjälpa till att vaea baenvakt.. puss jessica