söndag 31 augusti 2008

segsöndag..

hallå!! japp,gårdagens besök i sala var roligt. men som vanligt saknar jag alltid william så mycket. var hos emma en stund på kvällen först och sedan in till sala. mycket roligt. käkade kebabtallrik för första gången på den kvällen på evigheter. var året 06 då jag var i hultan. men och andra sidan var de inte så pjåkit. idag käkade vi pizza med erik och vicki. dom kom hit en stund. usch,har varit allt för onyttig denna vecka. inge vidare alls. de får blir lite ändring på de. imorrn så. har jag varit och hämta william hos mamma och pappa. mamma åkte in med oss till jobbet. hon skulle jobba. passade på att låna lite filmer som ja kan titta på om de är dårligt väder. imorgon är de step-up som jag ska på. de kommer bli sjukt kul. ska bara hitta träningskläder jag kan träna i. ska rota i garderoben imorgon. vill så gärna gå ner i vikt nu. ska satsa som bara den nu. love jannice

2 kommentarer:

L I N D A sa...

Nej ska inte på stepup idag. Dunder förkyld... men jag hoppas den ger sig tills på torsdag..ska du gå både månd och torsd? i morgon börjar kyrkis igen... Hoppas ja kan gå ner på de....

Anonym sa...

Hej ehj.. träna kan man ju alltid göra..
Och om du är ute med barnvagnen med william så tränar du ju också. :D hihi.. men jag förstår vad du tänker.. Du vill att det ska gå en aning fortare..
Jag gick ner i vikt av arobeics och step-up fast då måste man äta nyttigt!! Så skit i den där kebaben och pizzan nu.. Puss systser Jessi