söndag 24 augusti 2008

Uppsala


jaha,då är de snart ny vecka om några timmar. william somnade 20.00 tiden. riktigt duktig han är. vaknar väl imorgon av att han ligger och snackar som vanligt. imorse var han mysig. drog i håret,babbla,rulla runt i sängen. han sov nämligen i vår säng så vi märkte de ganska bra med andra ord ;-) men gud vad jag älskar den skrutten. mamma och pappa ska vara barnvakt på lördag till söndag. då tobbe ska jobba nu igen,på hotellet.
jag köpte en skiva till william som han ska få i julklapp,sen en ny pyjamas där de stod "mamys little monster". skit söt! sen köpte jag high lighter ögonskugga och glitter. i love glitter. sen fick jag tänka på refrängen. var massor som jag ville ha men som jag var duktig att inte handla. jag är shoppingsnarkoman alltså.. men de visste väl alla redan? =) william och tobbe var hos vivvi och arne idag. vi pratade om nästa vecka. hon skulle ta honom tis och fre. tis ska jag till frisörn och fre ska jag jobba.. de blir nog bra de..
ska försöka fixa gymkort,men funderar på om jag kanske ska vänta med de eftersom ekonomin inte räcker på alla håll. ska iaf börja på step-up. de verkar kul. hoppas bara jag får barnvakt när de är dom tiderna. får prata igenom med tobbe om de först så man är säker. ska även prata med dom andra utifall. hm,jaja. har köpt inbjudningskort med musse pigg och pluto tills willes 1års kalas. hehe,ska skicka dom i slutet av december. men bra att vara ute i god tid ;-) love jannice

2 kommentarer:

L I N D A sa...

Du kopierar Embed koden på den videon du vill ha och kopierar in den på inlägget...

Stepup i morgon?

Anonym sa...

Jaa hehe.. du är även kallad en shopoholic som jag är ibland.. hehe..
De är dyrt o va en sån, men när stefan är med när vi shoppar säger han "vad ska du med den till"
och titta så dyr den är.. så de e ju bra att han hänger med så man inte handlar upp hela affären..

Puss jessi