måndag 1 september 2008

Busunge


Hahhahaha,jag kan inte sluta skratta.. (läs föregånende de med wille o ankan,se videon)Vilken skruttunge jag har. Stoppa ankan i munnen. Hihi,jag kan inte vända ryggen ens en gång. Han är så busig! Hihi.. Idag blir de step-up. Första passet är 18.00-20,15. Får se om de blir hela passet,vilket jag tror de är. Usch,jag är fryssen.. De är kallt överallt. Skulle behöva ett varmt bad. Känns som jag håller på bli sjuk,jag som varken har tid eller vill. Usch,usch! Hoppas de blir bättre.. Känner mig lite halvdårlig. Började med de igår kväll. Fryssen och kall.. Å,jag vill ha en massor med pengar.. Sitter och kolla på vad vi ska åka till nästa år. Jag,Tobbe och kompisarna ska ev åka någonstans på semestern förhoppningsvis. Jag vill iaf. Jag vill till Las Vegas. Men jag tror de får bli något billigare. Har egentligen ingen anning om hur mkt allt kostar men jag skulle vilja åka till Egyptern,Cypern,Bulgarien,Thailand,USA osv.. Massor man vill åka till. Ska försöka satsa på ett land varje år.. Hihi,men vi får se helt enkelt.. Nej,ska hämta posten,ladda en tvättmaskin,fixa i köket osv.. Love Jannice

1 kommentar:

L I N D A sa...

passet är 18.00 - 19.00.. om de var så du menade...