onsdag 17 september 2008

Hit och dit..

Hallå!!! Ska snart hoppa i säng. Ska fatta mig kort om dagen. Tobbe tog ledig idag från jobbet för att vara hemma med oss. William har ju ögoninflamation och lite feber. Men han somnade i skaplig tid ikväll och de var ju skönt de. Han har varit pigg och hållt igång som vanligt iaf. Det är huvudsaken. Har varit en sväng till Sala. Köpt pyjamas till William. Var i Tärnsjö också. Nu ska jag lägga mig är trött. Verkar som vi åker till Gävle i helgen för att hälsa på Ullis och Fredrik. Tippar på lördagen. Men hon skulle ev hem till Almunge. Men vi får se hur de blir med den saken. Hihi,skulle vara jättespännande att ha middag och se deras lägenhet ju. Har väntat på de i flera veckor nu. Nej,nu ska ja hoppa i säng.. Värme där ju.. Hihi.. Love

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej..

Nää den där nya medicinen är att man tar sprutor tyckte jag de va.. ska snacka med min bm i morrn..
Hade du mkt förvärkar med Wille?? Eller??

Jag vet inte om vi ska följa med till Ullis i helgen, stefan hade tydligen planerat en killkväll med några i brandkåren..så dem ska äta pizza o dricka öl hos mojje.

Men vi hoppas på en annan dag.. Puss