onsdag 24 september 2008

Höstväder!!!!!

Oj,har varit ett underbart väder idag. Idag har jag gjort baconröra och spagetti. Sen gjorde Vivvi hemmagjorda köttbullar och potatis till oss. Massor med grönsaker också. Var en sväng till posten idag. Sen var jag ute och dona lite. Wille har sovit i 2 timmar utomhus. De tyckte han om.

Hm,vad har jag gjort mer idag? Tvättat och torktummlat,städar och rensat. Damsugit. Tobbe är hemma och har feber idag. Tråkigt nog. Han jobbar så mycket så han blir sjuk lätt.. Hm,annars har jag inte gjort så mycket mer.. Ska kika på idol och serien med Micke persbrant ikväll=) Wille fick käka hemmagjord köttbulllar med spagetti tills kvällsmat. Han smaska i sig..

(Knutbyborna: Om mamma läser detta så hittade jag cykellås vajern kan du säga till pappa)

Love

Inga kommentarer: