fredag 26 september 2008

Jobb & Stan

Lill skutten somnade lite sent ikväll. Han har nämligen varit på bushumör den lill rackarn. Men de var skönt att få träffa honom efter en jobbdag. Fast de inte var så långt pass idag dock! Lill skrutten har fått en bula medans jag var och jobba. Men de blir nog bra de.. Ont i fötterna idag. Är dojjorna på jobbet. Jag får variera skorna lite och så. Så de funkar bättre iaf.

Köpte 2 tröjor idag.. Skulle titta på jeans,vilket jag också gjorde men de var inget jag fastnade för. Jag vill ha jätte mörka jeans. Fast egentligen önskar jag att jag kom i alla jeans jag hade förut innan jag vart gravid. Men icke sa nicke. Lite synd med tanke på att de var mina favoriter. Typiskt att magen ska ändra sig osv.. Köpte en deo som heter "absolut torr" som ska tydligen vara jättebra. Så vi får se om den hjälper för mig. Man ska tydligen bara dutta på 1 gång i veckan..

Nej,jag ska nu sova.. Är trött om fötter,ben och ögon.. Love

1 kommentar:

Jessica sa...

va tycker du om min blogg nu då??
Har lite svårt och välja om den ska se ut så här, roligare me lite färg än bara vitt ju..

Hur ser tröjorna ut?? *nyfiken*
Puss