fredag 19 september 2008

Sovit själv



God morgon! Vaknade för en stund sen. Har sovit själv här hemma. De gick kanon. Vart en liten sovmorgon. Kikade på 3-4st avsnitt igår av sex and the city och sen pums var jag så trött. Gick och la mig kanske vid 23.30 tiden. Lite tidigt iaf. Fick en jättebra sovmorgon. Men nu saknar jag min lilla skrutt,fast han bara har sovit med sin pappa i Morgongåva hos sin farmor och farfar. Men usch vad jag saknar Wille.

Är lite trött och fryssen. Hade ont i halsen igår med. Men de gick över senare på kvällen som tur. Nu är jag bara lite seg. Men de ska nog vända. Ska tvätta idag eller om de blir imorgon. Vi får se. Ska väl gå och äta något. Är hunrig! Blir lite frulle osv. Hihi,måste köpa ett par vinterskor till William också. Vi får se när de blir av. Jag hoppas nu i helgen. Lill skrutten ska äta pencelin i en vecka och 3 grr om dagen med. Han fick brycanyl också för hostan i nödfall.. Love Jannice

1 kommentar:

Anonym sa...

åh javisst saknar man dom små liven, men ibland är det rätt skönt att vara barnledig :) Nästa helg ska alva sova hos sin farmor & farfar från fredag till söndag :O jag kommer sakna :(