måndag 1 september 2008

Step-Up!

ja,då var första passet gjort. shit,vad jag inte hängde med. men hur kul som helst var de. längtar tills nästa pass. de var faktiskt ganska svårt också eftersom jag aldrig har gjort de förut. men de var så jäkla kul. synd att linda var sjuk,hade varit kul att träffa henne. emma var iaf där och de var kul. imorgon ska jag till kyrkis. hoppas flera ska dit jag känner. emma skulle nog dit verkar de som iaf. hihi,skojjigt. sen efter kyrkis ska jag hem till tobbes morföräldrar verkar de som. ska jobba hela vecka 37 utom måndag, jobbar tis-tors FM och fre EFM. denna vecka jobbar jag bara fre och de är morgonpasset. nej,ska ner och tvätta mera. håller på tvättar och torktummlar en massor så slipper jag imorgon,då jag endå inte är hemma. haha. love jannice

1 kommentar:

Anonym sa...

åh va kul att du har börjat med step-up.. va de kul?? hehe..
Pusss jessi