måndag 27 oktober 2008

Bara bus!

usch,ska gå och lägga mig snart. är trött. lill skrutten somnade så sött i sin pappas knä framför tv. satt uppe och väntade i ca 1 timme på att dom skulle komma upp,sen när jag gick ner så sov dom. haha,tog bild på de (lägger in när jag har tid). imorgon blir de tacos till kvällsmat. är fortfraande sugen på de sen i helgen. usch,de är riktigt farligt. får äta i små potioner,men de är sjukt svårt. för tacos är en favorit alltså. sen vaknade wille när vi bar upp honom föresten. då låg han kanske och "prata" i en halvtimme och kröp fram och tillbaka i vår säng. usch,jag var riktigt slut.men fy så söt han är=)

ska fira tobbe på söndag så ni vet. kl 13. han ska få en hotellnatt av mig som han redan vet om. sen ska jag köpa rosor till honom hade jag tänkt. han blir nog glad över de med. hihi,han vart glad idag för jag gav honom rosor. hihi,bara för att liksom. hehe,nej mest för att han orkar jobba osv. jag ska jobba nu på fredag. de blir mogonpass. ska ju sova inne i stan hos mormor och morfar. känner mig lite krasslig. men jag hoppas de bara är en tillfällig. känner lite bättre nu iaf. blir att sova snart. skulle ju hoppas isäng tidigre. men icke sa wille bus=) hihi

blev ingen träning ikväll heller. var bara för jag inte kände mig kry. var så trött också. men åt middag hos vivianne och arne. vart potatis,kött och sås med grönsaker. så gott så. hihi! nej,nu blir de sängtime. måste i säng nu.. är så trött. hihi,får nog sova middagslur imorrn med wille. love

Inga kommentarer: