tisdag 28 oktober 2008

=)

ja,då bloggar man igen. wille och tobbe somnade runt 20,30 tiden. trötta pojkar. så nu sitter jag här och bloggar. funderar också på lägga mig snart. ska faktiskt upp imorrn och damsuga lite här och där. blir med damsugning på fredag efm. vivvi och marie skulle hjälpa oss också. så då blir de kanske lite snabbare gjort. ska sova hos min mormor på tors,ska jobba på fre 6-14. så jag längtar efter helg nu.


imorgon ska jag in till stan. ska kolla lite. sen ska jag köpa presenter. måste ju in och kika då. bättre än att beställa via internet då fel stl,färg elelr något annat. men enkelt det är att bara beställa via internet. gå fort och så. men vill ju in så man kan kolla. wille skulle vara hos vivi i ca 2-3 timmar medans jag gör detta. sen skulle marie hämta honom och ta med honom hem. sen får vi se hur de blir.


åh,vad jag längtar efter att få se lilla alexander. han kommer hem till oss på söndag och gratar tobbe på födelsedagen. jag har väntat länge nu ju.. åååh,så spännande så! =) love

Inga kommentarer: