onsdag 29 oktober 2008

inne i uppsala

ja,då var jag inne i uppsala igen idag då. blev lite presenter,men jag KOLLADE mest! stolt över mig själv att jag inte handla sånt jag verkligen ville. usch,man är riktigt orolig för framtiden. många förlorar ju en massor med jobb bara sådärr nu. usch,jag borde vara rädd om mina pengar. och handla för jag måste och inte bara vill. hm,men de är så kul ju.. men ja,som sagt.. pengar är värt mycket nu. dom ska man hålla i hårt. träffa en gammal klasskompis idag inne i stan emd. så kul=)

william har varit så söt så idag. han fick en nallebjörn av sin faster idag med. hihi,så kul att träffa henne faktiskt. man träffar jossan aldrig. hon pluggar och står i. köpte ett busskort idag med. jag kände att jag gjorde rätt i den med även om de är så jädrans dyrt. 750 spänn liksom. men de är betydligt mycekt billigare än att betala varje gång. kostar ca mellan 70-90:- tror jag. men busskorete kostar de 37:- ränkade jag ut. så de är betydlig skillnad. så jag var glad för att jag skaffade de före en massor kläder och sånt. annars vill jag helst att busskort ska ligga längst ner på min lista..

imorgon ska jag åka in till stan. vet inte riktigt när osv. men jag antar att de blir buss,annars åker jag nog in med marie eller tobbe. marie skulle endå in. ska försöka erbjuda tobbe att sova i uppsala då. men han är lite kräsen när de gäller sova borta. han älsjkar ju att vara hemma. men jag ska föröska iaf.. imorrn är de anna skipper också.. känner att jag inte kommer någon vart med min träning alls nu för tiden. funderar på gymma litelätt efter jobbet då jag väl jobbar där vi har rabatt här i uppsala.. skönt att gymma lite ju.. skulle behöva göra de ofta.. hehe.. nej,nu blir de göra annat. jag saknar mina syskon,mamma,pappa,min farfar,farmor,mormor,morfar,kusinerna,faster osv... man träffar inte dom lika mkt som man vill ju=( <3 love

Inga kommentarer: