måndag 27 oktober 2008

jahapp..


usch,börjar känna mig sjuk nu igen. å,varför. jag har inte ens tid att vara sjuk. inte när man har en liten gosig och busig plutt. börjar kännas lite i halsen. de gör inte ont men de känns,sen är jag lite snorig. tur att man endå är pigg. ska ner och byta blöja på wille och käka frulle. han har tröttnat på mig kan man säga. hihi,å sugen på köpa mobil... vi får se.måste köpa ett nytt busskort snart. jag har ingen resa kvar. är ju bra att ha de så man inte får betala. fast egentligen åker jag inte så mycket buss längre. så vi får se hur de blir. idag blir de träning (om hals och näsa tillåter). vi ska käka middag hos vivianne och arne ikväll också. vi gör de varje måndag. vi skulle behöva handla en massor också. vi får se. lovebra låt just nu: lady gaga- pocker face hon låter som en blandning mellan christina aguilera,fergie och gwen stefani typ. iaf vad jag tycker. hehe. har kollat på the sex and the movie filmen igen. sjukt bra.. love it! hihi,love

Inga kommentarer: