måndag 20 oktober 2008

massor med träning!

har gått en promenad till heby idag,igen! riktigt skönt. men william tyckte de var kallt tror jag. hehe,han var lite kall sen. de är ju ny vagn vi har och då får han blåsten osv på sig. men vi har ju fotsack som han kan sitta i så de funkar de med. var på träningen också. imorrn ska vi till kyrkis.


hämtade mitt "carrie" halsband idag (ja fast med mitt namn såklart). så jävla snyggt. jag dör! =) riktigt fint de alltså. har hängt en två maskiner och duschat så nu är de sängen som väntar. har besluts ångest över vad jag ska ha på mig för kläder på las vegas festen. antingen den lila paljett klänningen (eftersom de är vegas tema) eller en svart klänning. hm,vad tkr ni? kan lägga upp bilder snare.. love jannice.

1 kommentar:

Sofie sa...

Hej!
Vart köpte du halsbandet? Det är skit fint! :)

Kram
Sofie