onsdag 22 oktober 2008

vilken klänning ska jag ha??

.. om vi som jobbar kväll får gå på Las vegas festen. hm,båda är snygga. men vem är mest jag? de är verkligen skit svårt. båda är ju typiskt las vegas också. hm,skit svårt. hm.... fast den lila är mest "glittrig". de är en klänning/tunikaklänning eller hur man ska säga med massor med paljetter. om jag ska ha de ska jag nog ha strumbyxor till och sen ett passande skor (ej bestämt). den andra ska jag ev ha strumbyxor till med (om de passar dvs) och ett passande skor. hm,skit svårt. vad tycker ni? jag har en silver också i paljett. samma som den lila.. skit svårt de ska vara då... haha,jag tar den här festen på allvar.. jätte mycket =) haha.. love


3 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker den lila!

Anonym sa...

den lila! du kommer vara festens höjdpunkt!
puss och kram Linda

Anonym sa...

Hej gumman!! Jag tycker du ska ta den lila klänningen, riktig Vegas känsla...Ha det gott Kram Carola