tisdag 21 oktober 2008

yes =)

fick bekärftelse via telefon och mail sedan. hehe,de var ju skönt. dom ringde upp mig ca 1 timme efter jag hade bokat hotellet. mamma ringde också och sa att dom kunde ta william så de var ju kul. så de blir nog en bra födelsedagspresent till tobbe. han blir nog glad. man måste unna sig lite när man har barn också. koppla av och ta nya krafter. men fy vad man kommer sakna william. vi tänkte först ta med honom. men sen tänkte vi att william skulle inte tycka om att göra dom sakerna vi ville göra osv. så därför får han tillbringa denna lördag och söndag hos sina morföräldrar. de fanns riktigt fina erbjudande. http://www.firsthotels.com nu håller vi också på sparar till utlandsresor. men jag känner att körkortet kommer lite i kläm och att jag måste ta de. plugga är drygt. men vilken befrielse sen..

hm,har bakat muffins idag igen. dock vart dom inte riktigt bra som första gången. men så är de alltid för mig med bakningen. hehe,men goda va dom. gjorde lite hamburgare och makaroner som kvällsmat också. kände inte för att göra något annat. är jätte sugen på fisk. men de får bli en annan dag. imorgon får vi se vad som händer. ska träffa jessica,stefan och alexander någon dag denna vecka med. ska bli skojj. jag längtar igäl mig alltså. de kommer nog snart. alltid kul med nya bebisar ju...

jo,william önskar sig en sån leksak man sätter på sängen som man kan lägga saker i osv. (kan visa bild senare). sen så önskar han dvd filmen Hourton (eller egentligen är de väl hans mamma som önskar sig den. såg reklamen. verkar vara rolig.).. ska skriva en bättre önskelista senare.. har nyligen kollat på las vegas serien. den är så sjukt bra.. jag vill dit...får se när de blir av bara.. de är så dyrt att åka dit. love

Inga kommentarer: