tisdag 25 november 2008

4-5 steg


William går nu 4-5 st hela tiden när han reser sig upp. De är så kul. Han ser ut som en liten pingvin. Ni vet ju hur dom går. Ranliga ben och fenorna åt sidan/utåt. Hihi,precis så gör Wille med sina fötter och ben. Så söt så! Var in till Uppsala idag. Vart lite shopping av julklappar och även lite kläder till mig själv. Behövde handla åt mig själv,lite varmare. Köpte en mössa till mig. Jag behövde en verkligen. Frysser om mina öron ju. Sen så köpte jag en svarrt klänning och en kofta. Hihi,var en del myspys. Köpte julklappar till William,Alexander och Cajsa och Ludde så slapp Tobbe ut och yra i vädret. Så mycket snö de låg på alla torg och gator mitt i snön. Inte alls likt. Nu förstår jag varför mamma och pappa tröttnade på snön. Man måste nästan se de med egna ögon iaf,men nu förstår jag mycket bättre. Så synd om mamma och pappa som fick kämpa med sin parkering. Hoppas ni får traktor varje gång nu. De verkar som jag åker till Almunge/Knutby i helgen och bakar lussibullar med alla där. Så skojjigt. Var länge sen man var där och bara va. Sen va med syskonen och mamma och pappa. För länge sen ju. Oj,vad mycket vågor jag har i håret efter duchandet. Tror jag har ärvt de av mamma? Love

1 kommentar:

Anonym sa...

duktig wille är =) hihi
som akn ta flera steg..
puss