onsdag 26 november 2008

arne 82år

sen har vi faktiskt idag varit i heby och firat anre som fyller 82 år imorgon. pigg för att vara i den åldern tycker jag. han fick en ny strero från oss alla. vi fikade och käkade tårta. handlade lite idag med. vart inge stor handling precis. lite bas varor. köpte pepparkaksdeg. men jag ångrade mig. jag hade helst velat gjort en egen. men jag vet inte hur man gör ens! sen skulle jag nog bara misslyckas med den degen. william har busat och dansat massor idag. han är så söt! har tar ca 5-6 steg och går. hur gullig som helst. man vill bara krama om honom. han slockande runt 22 tiden idag. jag ska också gå och lägga mig snart. är lite trött. längtar tills helgen. jag vill bara vila upp mig och tänka på annat. jag är så arg just nu. allt är så orättvist i detta läge. jag förstår inte alls varför du inte alls dig längre...... nej,sova snart. love

1 kommentar:

L I N D A sa...

Jo det var skoj. Fanns jätte fina smycken. Jo många som är nyfikna... Ni får komma och kika...:D Skulle träffas igen tjejerna... kan ni komma och hälsa på oss:D Förstår om du tycker de är jobbigt när Tobbe jobbar så mycket, man ska alltid prioritera att vara med sin familj först...