onsdag 19 november 2008

en fin dag!

ja,en ny dag! riktigt fin dag idag. solen skiner å jag vill att snö ska ligga kvar tills julafton så vi får lite sverige känsla för julen. dom senaste tre åren har de varken vart snö som har stannat över julen. antingen kommit före eller efter jul och bara varit så där slasksnö. minns förut när man var mindre då de kunde vara snöstorm och snö upp till bena. men de känns som solen kommer vinna över snön. jag menar för varje år så tycker jag vädret blir mer och mer lik mallorca. de är så sjukt. vi kommer få bygga sandgubbar ist för snögubbar...

william var riktigt trött så han sover redan middag. han somnade för ca 15 min sen. trots han sov underbart inatt. han vaknade inget. sover hela nätterna. de är så skönt. de är bara när han är sjuk eller orolig (kommer på nya ställen som han inte är van med och ska sova).. men de går bättre och bättre för varje gång tycker jag endå. men han är hopplös när han har somnat i bilen hem till någon och ska sova över oss någon. då vill ha vara vaken på kvällen. busungen min.

fick en ny tid hos jan storm. de passar bättre tycker jag. hanna,marie,cajsa och ludde ska endå in då och fota tiden innan. så de blir bra de. får skjus in dit med så slippa krångla med bussar osv. alltid jobbigt att åka buss med packning och barnvagn. jag får ta de förbannade körkortet snart. blir nästa arg på mig själv att jag inte tog de när jag var 18år ist. de har snart gått 3år sen jag kunde tagit de. men en bra start är ju att börja nu i januari. då ska jag på intruduktionskurs som är 4 timmar lång. jippi. sen ska ja börja plugga teori. tobbe ska hjälpa mig har han sagt. men ibland är de ju inte så lätt när man har wiulle med. då vill ha också vara med och läsa bok ju. hehe.

nej,ska kolla lite på grejjer och inredning på internet medans busen sover. de är så kul coh titta på sånt. älskar verkligen inredning... ska packa lite mer. ska ju till mormor och morfar i stan idag med. så jajg måste ju ha grejjer med mig dit + las vegas grejjerna. jobbigt att packa sånt nu. hehe. kl 14 ska william till BVC med. skojjigt. love

1 kommentar:

Jessica sa...

hej hej söt.. =)
Jag kan hjälpa med teorin sen cokså och passa lill wille nån dag.. haha.. :) allstå komma till er så kan ni plugga

håller med dem med snön, men kika på johanna o johans hemsida på första sidan, där har de gjort snögubbar.. hihi
puss