tisdag 18 november 2008

Fryssen!


så liten william var.. han var bara några timmar gammal här!!!

har varit i sala för några timmar sen och fota lilla william. han var trött och blyg. sådärr riktigt mammig. vi fick en ny tid. dumt att få sådärr på morgonen tycker jag. men nästa gång fick vi en bättre tid. fast vill helst ha på efm. ska ev fixa om den tid vi fick. jag ska ju jobba den dagen. man tänker inte alls ju. men jag tycker han var duktig endå för att vara andra gången. ska träna ikväll här hemma. blir lite trampa eller något till en sjyst cd skiva antar jag. tur att man har en sambo som är dj som håller mig uppdaterad över nya låtar osv. hehe.var hos tobbes morföräldrar en stund och käkade lite fika och titta på tv. sen har man bara fryst. de är så jävla kallt. jag hoppas inte jag blir sjuk. för jag vill verkligen jobba dom dagar jag har och får. men ser inte fram emot kursen nu på tors. kanske inte torsdagen alls över huvudtaget. de kommer vara trist att vara på jobbet i 13 timmar. men jag ska ju sova hos mormor och morfar så de kommer gå kanon bra endå. slippa tänka på bussar. kan cykla dit. är sjukt sugen på massor av kläder som jag har spanat in. sen är jag sjukt sugen på en tapet jag har tittat ut också. så jäkla kul om mannen i huset kunde ta tag i husplanerna nu. jag kan knappt bärga mig. jag vill måla och dona. så jäkla kul med nya resultat ju. love

Inga kommentarer: