måndag 17 november 2008

full vecka med massor med stress!

ja,då var de måndag igen,eller snart slut. är så arg för denna vecka kommer vara fullt upp för min del. hit och dit med andra ord. idag tränade jag,imorgon ska jag till sala med william och fota honom hos jan storm,på onsdag ska william till BVC i gåvan,torsdag morgon kl 9.00 ska jag på kurs till 12,30 sen efter de ska jag jobba 14-22. sova hos mormor och morfar i stan och sen jobba 11-17 på fredag. på kvällen är de firmafest. sedan resten av helgen vet jag inte vad de blir. har skallverk. haft de hela dagen nästan. men jag undviker värktabletter ju.

köpte massor med nytt i min kylskåp. massor med frukt och grönsaker som jag ska få i mig ist för stressmat,haha. de blev avocado,citron (den dra ihop magsäcken och de är ju bra),melon,vindruvor,paprika,gurka,selleri,kål osv. köpte sån där nyttig juice. förskpressad. så gott. och lax,jag älskar lax. men ska köpa kykling och lite kött nästa gång med. ska försöka träna 1 timme om dagen med. jag frågade om jag kunde få den tiden av tobbe. och de fick jag. hihi,så 1 timmes working as kommer gå fint. jag vill ju få en fin och slät kropp alltså. jag dör,jag är skit ful. min frulle ska bestå av bara massor med goa frukter med fil. sen blir de lätta luncher. ej pasta,ris och potais helst. mellamål nötter eller frukter. middagen blir lätta mat med. kvälls blir grönt te bara. jag ska försöka iaf=)

usch,man blir så ledsen när man ser william ledsen. sängen snart. love

Inga kommentarer: