torsdag 27 november 2008

Hm...

Hej,hallå! Fullt upp om dagarna,fast endå så har man ingeting att göra. Haha,bra kombination alltså. Hm,har nyligen skrivit ett mail till min arb.ledare och sagt att jag kan jobba ons,tors och fre nästa vecka. denna vecka blir de bara fredag som jag jobbar. ganska skönt att vara ledig ibland och så när man har småbarn att ta hand om. men endå så längtar jag efter att får komma tillbaka i någon rutin då man jobbade och sen kom hem och gjorde de man skulle göra. även för att träffa lite människor. man är liksom bara här hemma när man är mammaledig,men kul är de ju också. för min lilla dansprins är så söt när han dansar och busar. hihi,älskar honom! ska sova hos mormor och morfar nästa vecka och de blir bra tycker jag. bra och nära. lite sov morgon också. få in lite pengar. jag har bett tobbe att vara pappaledig eftersom han hatar sitt jobb så kan han lika gärna vara hemma en månad eller så,så kan jag jobba. jag tycker inte illa om mitt jobb,inte ännu iaf =) haha. men när han aldrig frågar kan han endå inte kräva så mycket av mig tycker jag. de är bara en massor bråk om pengar och körkort hela tiden. varför förstår du inte för? åååååh! =) nej,ska lägga lill skrutten nu för han ska sova middag. han har inte velat sova förens nu,han är trött nu och fäller några tårar. love

1 kommentar:

Jessica sa...

så söt skrutten dansade =) hihi..
puss