tisdag 18 november 2008

kvällen snart slut..

ja,då somnade sonen för ca halvtimme sen. jag har tvättat som en galning. donat och så. har en del saker kvar. men ska imorgon packa tills nattningen hos mormor och morfar då jag ska jobba och gå på kurs sedan på las vegas festen. så de kommer bli kanon kul. ser fram emot de. längtar till helgen. önskar att man kunde spola frammåt så de gick fortare. ser inte fram emot torsdagen då jag börjar 9 och slutar 22. ska vara så länge på jobbet. drygt! måste ha dubbla matlådor också. på fre börjar jag kl 11 och jobbar till kl 17. ska jobba med andra skiftet i 3 timmar och sen kommer mamma och dom. den här veckan är lite trög. vill ha nästa vecka då inget speciellt är inbokat. funderar bara på gå till emma en dag om hon kan. har ju så tråkigt här hemma. finns inget att göra verkligen. jag vill ju börja måla och dona. men de finns inga pengar eller tid till de just nu.

funderar vad jag ska köpa i julklapp till alla barnen. willes kusiner. har verkligen svårt med de. men de blir något smått. tobbe ska ju köpa på sin sida och jag på min sida. wille har bara ett kusinbarn på min sida med. men de är kul att köpa julklappar och så. att göra människor glada. i år ska vi inte köpa till syskonen eftersom vi har dragit lott syrrorna + sambosarna. så vi ska köpa en julklapp för ca 150:- till den namnet blev.. kommer bli skojj! funderar bara på vad jag ska köpa. de är så svårt ju. hehe. men man kommer på något snart. ska kolla i alla affärer och få tips och insperation.

å,nästa helg ska vi på ludvigs dop.. sen ska ja jobba nästa fre. ska boka om willes fotografering och försöka få tiden den 2 dec ist. för då ska hanna endå in så då skulle jag åka med marie och dom in.ska nu kolla lite hemsidor från tidningen härligt hemma. finns massor med fin inredning osv. så skojj! love

Inga kommentarer: