söndag 23 november 2008

Man tager de man haver!


här håller jag på smörjer mina läppar med indomin salva. mina läppar är så torra och knotriga så jag tog de som fanns hemma. william somnade för ca ca 35 min sen. slog på bäddvärmaren till honom. han somnade på stutts. han älskar värme,lika så är jag med. har varit en fryssen dag trots att jag har varit varmklädd idag tycker jag. Var ute och skottade lite med. Men de blåste ju så himla mycket så jag ville in snabbt igen. Men jag var duktig iaf. Har börjat pyntat lite här hemma. Ställt fram adventstakar i willes rum,kök och studio. ska dock byta ut i willes rum till ängeln som jag hade när jag var liten (om jag bara hittar den). jag vet att jag har en sån här någonstans. har en stjärna också som ligger i någon låda. får leta när de är ljust och så. man ser inget på kattvinden alls. ska sätta upp den stora julstaken som tobbe och hans morfar gjorde för några år sen i hallen med som vanligt. så mysigt med julbelysning. man blir så glad. nu är de bara julgran kvar. tobbe säger vi kan strunta i julgran i år. men jag vill endå ha en. så fint så. de var de första jag gjorde på morgonen. satt i den och släckte den på kvällstiden. ja,iaf oftast. så fint så! jag ska nog köpa en platsgran i år om vi hittar någon. för williams skull. så han inte får barr i mun. jag tycker de är skojjigt med julpynt. ska leta mer imorrn. nu ska ja kolla lite här på internet osv. hihi,jag har inte köpt en enda julklapp ännu,eller ja till wille bara. love

1 kommentar:

Anonym sa...

Näää jagska inte ta bort den här bloggen som jag har, har två st en motions och den här, emn jag vet inte om jag ska ha motionsbloggen också.. vi får se.. men den här bloggen ska ja ha iaf.. :)

Puss