måndag 24 november 2008

Snö,snö och åter snö!


Lilla William har nyligen somnat. Han har varit lite orolig och sen så var han på extremt bushumör. Han somnade klockan 8 nere framför tv i min famn. Men sen gick de inte att få honom i sängs förs nu. De var mycket snö idag,fast jag tror Uppsala hade värre. Mamma berättade att dom hade snö enda till knäna. Jag gillar snö,men i måttliga mängder. Tänk att lite snö kan förstöra så mycket. Hoppas verkligen de inte blir snökaos här. Jag vill inte ha de. Tobbe fick reda på vid klockan 15 idag att han skulel stanna kvar och skotta massor i Uppsala för de var tydligen massvis med snö där. Imorgon ska jag åka in till Uppsala så jag vill helst inte att de snöar något mer. William ska vara hemma med Vivi. Nej,ska smörja in mina läppar igen med idomin salva. Torra läppar + som en bula på läppen. Kanske munsår eller något?! Usch! Men de känns inte som munsår. Munsår är ju typ "öppet" sår. Varigt och så. De här är en "instängt" sår. Jag vi får smörja och se. Love

Inga kommentarer: