söndag 23 november 2008

Snötider!!!


Hej! Skulle åkt in till Uppsala idag och kollat på lite julklappar. Men som sagt så missade jag lite bussar hit och dit så jag skippade de. Å,sen är de så kallt ute nu. Hade halsduk,mössa och vantar på mig när jag skottade men de var fortfarande kallt. Har tvättat min vinterjacka så snart kan jag ha den på mig. Huvudsaken lill skrutten är varm. Sitter och kollar lite på julklappar över ineternet som jag sen ska köpa via internet. Vet inte riktigt vad de blir. Men jag ska ju köpa till lilla Alexander bara. Tobbe köper till Cajsa och Ludvig. Så de blir jämt i bådas plånböcker. Usch,idag är det en riktigt tråkdag. Inget att göra. Tobbe och Wille åkte till hans föräldrar. För Cajsa och Ludde var där och lekte. Så då får Wille leka av sig lite med. Å,jag måste påmina mig själv att köpa såna dära röda kort som man kan köpa på gallerix. Jag ska nämligen göra egna julkort i år. Jag tror de kommer bli galant. Hoppas bara att man får korten hem i tid dom på William. Usch,denna månad är krisig tycker jag. De är så mycket som ska köpas och betalas. Mycket räkningar,julklappar och andra grejjer. Ganska mysigt med snö ute. Man skulle haft en brasa bara. Så mysigt att sitta framför den och värma sig. Pratade med mamma på telefon idag. Verkar som jag nämligen ska dit nästa helg. Vore kul. Var länge sen man var där och bara "va". Så jag hoppas jag ska dit. Undrar om jag kan ta med mig Willes packning med alla kläder nu på fredag så slipper jag ta med dom på lördag efter dopet. Massor med packning är aldrig kul. Jag ska ju nämligen åka buss då. Jag tror inte Tobbe vill skjusa om han inte vill följa med. Men vi får se. Love

Inga kommentarer: